Mijn diensten

fotoosmijndienstenv002 copy

Advies over toepassing van typen klantonderzoek
Er zijn veel typen klantonderzoek. Vaak worden in een verbeterproces meerdere vormen van klantonderzoek toegepast. Welke combinaties zijn handig en in welke context?

Focusgroepen organiseren en begeleiden
Goed luisteren naar klanten geeft inzicht in hun behoeften. Daarnaar handelen is prettig voor klanten, maar ook kosteneffectief voor de organisatie. Een focusgroep kan u verder helpen in bijzondere omstandigheden.

Organisaties leren om zelf focusgroepen te doen
Met behulp van een toolkit voeren organisaties zelf kwalitatief hoogwaardig onderzoek uit : klik hier voor meer informatie

Inspirerende en interactieve workshops ‘klantgericht zijn’
Hoe wordt mijn organisatie klantgerichter en goedkoper? Met klantonderzoek, servicenormen, de bejegeningcultuur van de Tolteken en ‘lean’ gestuurde processen.
Deze sessies zijn het midden tussen presentatie, discussie, advies en humor waardoor u geïnspireerd blijft. Er is altijd een goed omschreven doel en een duidelijk resultaat. Inhoud in overleg met de opdrachtgever.

Advies en redactionele hulp
Veel organisaties schrijven een service- of visiedocument voor hun klanten. Die visie kan het beste kort en krachtig zijn. De ervaring leert dat advies en/of redactionele hulp van een buitenstaander u helpt aan een compacte visie op klantgerichte dienstverlening, eventueel met een set servicenormen.