De mening van klanten over het boek

“Ik kreeg onlangs het boek ‘Als vriendelijk nou belangrijk is…: Met de Tolteken op pad naar klantgerichte publieke dienstverlening‘ van Frank Faber. In het boek heeft Frank zijn ervaringen met de verbetering van de overheidsdienstverlening als lid van het programma burger@overheid.nl opgenomen”
De volledige tekst van de boekbespreking door Marcel Hooghout vindt u op  http://www.hoogwoutkennistransfer.nl/?p=259

“Ziet er verzorgd uit met veel afwisseling en nuttige informatie die logisch geordend is.”

“Een interessante combinatie tussen wezenlijke grondhouding en praktische werkvormen.”

Netwerk Management en Kwaliteitszorg bij Gemeenten (NMKG): “Het boek is, anders dan de titel doet vermoeden, een uitgebreid overzicht van kwaliteitsmanagement bij de (semi-)overheid. Het geeft een theoretisch kader met een filosofische kop er op die gebaseerd is op het gedachtegoed van de Tolteken. Het boek staat vol met praktijkvoorbeelden en praktische hulpmiddelen. Het omvat zo veel aspecten van kwaliteitsmanagement in de publieke dienstverlening, dat het gerust een handboek van het vak genoemd mag worden.”

” Dit boek is, zeker in de situatie waarin wij ons bij de gemeente Krimpen aan den IJssel bevinden, zeer interessant vanwege de herkenbaarheid en toepasbaarheid.”

In Bezwaar & Beroep Nieuws van het UWV is in een artikel uitgebreid geciteerd uit het boek.” Dit artikel is binnen de afdeling goed ontvangen en heeft mensen nieuwsgierig gemaakt naar meer. “